مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج:

دانش‌آموز بسیجی باید الگوی نظم و اخلاق داشته و از نظر علمی سرآمد باشد

یاسوج (پانا) - مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج عنوان کرد دانش‌آموز بسیجی باید الگوی نظم و اخلاق داشته و از نظر علمی سرآمد باشد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز بسیجی باید الگوی نظم و اخلاق داشته و از نظر علمی سرآمد باشد

سید ولی موسوی، در آیین افتتاح بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج، اظهار کرد: تشکیل بسیج دانش آموزی در مدارس کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی گفت: فلسفه تشکیل بسیج دانش آموزی تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان و تربیت دینی و انقلابی آنان در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی و الهی در جامعه است.
موسوی، خلأ بسیج دانش آموزی در هنرستان کشاورزی را یادآور شد و گفت: انتظار می رود بسیج دانش آموزی در هنرستان‌ها جدی گرفته شود تا با برنامه های کیفی شاهد رشد و ارتقای کیفی علمی و اخلاقی دانش آموزان بیش از گذشته باشیم.
وی گفت: در راستای ارتقا فعالیت‌های هنرستان کشاورزی برنامه های فرهنگی متنوعی در هنرستان کشاورزی برگزار می‌شود تا دانش آموزان علاوه بر دانش اندوزی و آموزش‌های مهارتی ارتقا معنوی پیدا کنند وبا مسائل روز به خوبی آشنا شوند.

بسیح دانش آموزی رسالت خطیری برای حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مدارس بر عهده دارد.
مدیر هنرستان کشاورزی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به سایر دانش آموزان می توانند به خوبی نقش آفرینی کنند خواستار اجرای برنامه کیفی توسط سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان در مدارس شد.

تقویت بسیج دانش آموزی در هنرستانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از تقویت بسیج دانش‌آموزی در هنرستان‌ها خبر داد.
سعادت صالحی در این آیین گفت: بسیج دانش آموزی در راستای تربیت نیروی انسانی متعهد و انقلابی در تراز نظام جمهوری اسلامی برنامه های متنوعی در مدارس برگزار می کند‌.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از دانش آموزان استان در بسیج دانش آموزی فعالیت دارند گفت: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار شهید تحویل نظام و انقلاب دادند که از این تعداد ۴۴۶ شهید دانش‌آموز مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
صالحی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان باعث شناخت بیشتر آنان نسبت به شهدا خواهد شد، افزود: شهدای دانش آموز ستارگان درخشانی بودند که به پیام رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و برای دفاع از آرمان های انقلاب، سنگر درس و مدرسه را رها و به میدان جهاد و شهادت رفتند و درس ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموختند.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان، توجه به آموزش‌های مهارتی در هنرستان‌ها را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای مزیت‌های فراوانی دارد که برای تربیت نیروی انسانی کارآمد، خلاق و پرسشگر باید با اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید بیش از پیش تلاش کنیم.
صالحی در پایان از همکاری با عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی در راستای تقویت و تجهیز بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی جهت کیفی سازی برنامه های علمی و فرهنگی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان خبر داد.

تعامل خوب بین آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات کشاورزی
رئیس آموزشهای رسمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: تعامل خوب آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات از زمان تاسیس هنرستان کشاورزی تا کنون در کشور بی نظیر است که حاصل همین تعامل و همدلی موفقیت‌های خوب این هنرستان در عرصه های مختلف علمی وفرهنگی است.
ضرغام عزیزی با تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه مدیر هنرستان کشاورزی در راستای کیفیت بخشی به آموزش‌های علمی و مهارتی و فعالیت‌های پرورشی در این هنرستان گفت: در سایه مدیریت علمی و کادر اجرایی توانمند و پرتلاش در این هنرستان شاهد شکوفایی و ترغیب و تشویق دانش آموزان در عرصه علم آموزی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار