استاندار قزوین: جمع‌آوری معتادان متجاهر فضای روانی و اجتماعی جامعه را آرامتر می‌سازد

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت جمع‌آوری معتادان متجاهر علاوه بر اینکه از وقوع جرائم مختلف از جمله سرقت جلوگیری می‌کند، فضای روانی و اجتماعی جامعه را نیز آرام‌تر می‌سازد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قزوین: جمع‌آوری معتادان متجاهر فضای روانی و اجتماعی جامعه را آرامتر می‌سازد

محمدمهدی اعلایی در جلسه مکان یابی ساماندهی معتادان متجاهر زیر گروه شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر استان، بیان کرد: باید به بلاتکلیفی مرکز نگهداری معتادان متجاهر در استان پایان داده شود و همه ظرفیت‌ها برای ساماندهی این افراد مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار با اشاره به حضور تعدادی معتاد متجاهر در سطح استان، اظهار کرد: پرسه معتادان متجاهر در فضای عمومی جامعه و خیابان‌های شهر برای مردم آزار دهنده است و بر همین اساس باید نسبت به جمع آوری و ساماندهی آنان اقدام جدی صورت گیرد.

اعلایی، استاندار قزوین با بیان اینکه در شرایط موجود نباید اجازه بدهیم که معتادان متجاهر در سطح شهر پراکنده باشند، افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر علاوه بر اینکه از وقوع جرائم مختلف از جمله سرقت جلوگیری می‌کند، فضای روانی و اجتماعی جامعه را نیز آرامتر می سازد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بر لزوم مکان‌یابی برای احداث کمپ ماده ۱۶ در استان تاکید کرد و گفت: تا پایان آذر ماه باید مکان موقت برای ساماندهی معتادان متجاهر در استان مشخص شود و با مساعدت شهرداری قزوین این کمپ در قزوین ایجاد شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: امر پیشگیری بسیار کم هزینە تر از درمان است و مدیران باید این مساله را باور داشته باشند و در راستای عملیاتی شدن برنامه‌های پیشگیرانه جدی‌تر وارد عرصه شوند.

اعلایی در پایان یادآور شد: ساماندهی و توانمندسازی معتادان متجاهر در قالب طرح آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار