معلم دماوندی پژوهنده برتر استان تهران شد

دماوند (پانا) - معلم آموزش و پرورش دماوند با اعلام نتایج نهایی محورهای پژوهشی و معرفی برگزیدگان به عنوان یکی از معلمان پژوهنده برتر معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
معلم دماوندی پژوهنده برتر استان تهران شد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، پس از جمع آوری آثار پژوهشی و بررسی‌های شورای تحقیقات مناطق 21 گانه استان، تمامی آثار پژوهشی و مستندات واصله در کارگروه‌های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت و مطابق سهمیه در هر محور برگزیدگان نهایی مشخص و به دبیرخانه ستادی معرفی شدند که طیبه نوحی از دماوند به‌عنوان یکی از معلمان پژوهنده برتر استان انتخاب شدند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و قائم مقام شورای تحقیقات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این راستا گفت: پس از دریافت شیوه‌نامه بزرگداشت هفته پژوهش که از سوی دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش مستقر در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در تاریخ بیستم مهر 1400 ابلاغ شد، جلسه شورای تحقیقات استان تشکیل و شیوه‌نامه استانی در شش محور ویژه فرهنگیان و دو محور ویژه دانش‌آموزان تنظیم و طی بخشنامه‌ای با عنوان ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی در تاریخ 25 مهر 1400 ابلاغ شد.

یوسف بهارلو افزود: بلافاصله پس از دریافت مستندات از سوی شورای تحقیقات مناطق 21 گانه استان، تمامی آثار پژوهشی و مستندات واصله در کارگروه‌های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت و مطابق سهمیه در هر محور برگزیدگان نهایی مشخص و به دبیرخانه ستادی معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر و آرزوی توفیق برای تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان پژوهشگر و پژوهنده که با وجود تمامی محدودیت‌ها و چالش‌ها با انگیزه‌ای قوی و پشتکاری مثال زدنی در امر تحقیق و توسعه گام بر می‌دارند، یادآور شد: برگزیدگان در هفته پژوهش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار