معرفی برگزیدگان مرحله استانی محور‌های پژوهشی سال ۱۴۰۰

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و قائم مقام شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعلام نتایج نهایی محور‌های پژوهشی و معرفی برگزیدگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برگزیدگان مرحله استانی محور‌های پژوهشی سال ۱۴۰۰

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو گفت: پس از دریافت شیوه‌نامه‌ بزرگداشت هفته پژوهش که از سوی دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش مستقر در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در تاریخ 20 مهر 1400 ابلاغ شد؛ جلسه شورای تحقیقات استان تشکیل و شیوه نامه استانی در شش محور ویژه فرهنگیان و دو محور ویژه دانش‌آموزان تنظیم و طی بخشنامه‌ای با عنوان ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی در تاریخ 25 مهر 1400 ابلاغ شد.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت مستندات از سوی شورای تحقیقات مناطق ۲۱ گانه استان، تمامی آثار پژوهشی و مستندات واصله در کارگروه‌های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت و مطابق سهمیه در هر محور برگزیدگان نهایی مشخص و به دبیرخانه ستادی معرفی شدند.

بهارلو ضمن تقدیر و آرزوی توفیق برای تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان پژوهشگر و پژوهنده که با وجود تمامی محدودیت‌ها و چالش‌ها با انگیزه‌ای قوی و پشتکاری مثال زدنی در امر تحقیق و توسعه گام بر می‌دارند، یادآور شد برگزیدگان در هفته پژوهش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

الف) بخش فرهنگیان با عنوان پژوهشگر برتر: مصطفی رجبی از ناحیه یک شهرری. فناور برتر: مصیب ابرقویی از اداره کل. پایان‌نامه برتر: حسن هاشمی گل مهر از شهریار، رساله برتر: ابراهیم مزاری از ناحیه یک شهرری، معلم پژوهنده برتر: نسیم رضازاده تلوکلایی از چهاردانگه، طیبه نوحی از دماوند، علی کرمی از ناحیه یک شهرری و محسن طاهری رفیق از شهریار، شورای تحقیقات برتر از ناحیه یک شهرری.

ب) بخش دانش آموزی و پژوهشگر برتر: سونیا مولایی، ملیکا اکبری نسب و آتنا نوروزی از شهریار، فناور برتر: آناهیتا کاظمی از پیشوا.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار