مشارکت افراد دارای معلولیت، زمینه‌ساز سعادت جامعه

تهران (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی تکریم افراد دارای معلولیت، پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت افراد دارای معلولیت، زمینه‌ساز سعادت جامعه

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، متن پیام امین شاهرخی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در همه دنیا، سوم دسامبر برابر با دوازدهم آذر را به نام روز جهانی افراد دارای معلولیت گرامی می‌دارند و در ایران اسلامی، این روز به یک هفته (۸ تا ۱۴ آذر) بسط یافته است که نشان دهنده عمق نگاه حمایتی و کاربردی جامعه پیرامون ایرانیان از این قشر است.

تمام ارکان اجتماع در هر رده و جایگاهی باید تمام توان خود را مصروف حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از افراد دارای معلولیت که به حق فرشتگان روی زمین هستند، نموده و موانع خدمات‌رسانی آنان را مرتفع سازند.

بی‌شک مشارکت افراد دارای معلولیت زمینه‌ساز سعادت و ارتقای جامعه در همه ابعاد کرامات انسانی خواهد شد و باید اهتمام ورزید تا این نگاه، باور و تقویت گردد.

جامعه را باید به سمت و سویی رهنمون ساخت تا سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف بر اساس عمل به وظایف انسانی، اخلاقی و تکالیف قانونی خود، مسئولیت‌های اجتماعی را در قبال افراد دارای معلولیت پذیرفته و به آنها عمل کنند که در این صورت، رستگاری جامعه را مشاهده می‌نماییم.

اینجانب فرا رسیدن این هفته را به افراد دارای معلولیت عضو خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران و همه کارکنان، کارشناسان، مددکاران و مربیان تبریک گفته و آرزومند صحت و عافیت همه بزرگواران در پناه خداوند قادر هستم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار