جزییات باز مهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی برای مدیران،معاونین پرورشی و مربیان شهرستان نیر تشریح و تببین شد

جزییات باز مهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی برای مدیران،معاونین پرورشی و مربیان شهرستان نیر تشریح و تببین شد

یزد(پانا)- با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان یزد و جمعی از اساتید و مربیان سازمان از فعالیتهای پیشتازان شهرستان نیر بازدید و جزئیات بازمهندسی جدید سازمان دانش آموزی برای مدیران و مربیان آن شهرستان تشریح شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جزییات باز مهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی برای مدیران،معاونین پرورشی و مربیان  شهرستان نیر تشریح و تببین شد

نشست هم اندیشی رییس سازمان دانش آموزی استان یزد و جمعی از اساتید و مربیان استانی با مدیران و مربیان شهرستان نیر با موضوع تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات سازمان دانش آموزی پیشتازان برگزار شد.

در ابتدای این نشست منصور کریمی رییس سازمان دانش آموزی استان یزد با مدیران ،با اشاره به سیاستهای کلی این سازمان، طرح بازمهندسی پیشتازان را یکی از اقدامات مهم دانست و تاکید کرد: مسئولان و مربیان سازمان دانش آموزی در شهرستان نیر هم می بایست همگام و همراه با دیگرنواحی و مناطق استان به تبیین گری این طرح بپردازند و همچون گذشته در راستای تحقق برنامه‌های سازمان گام بردارند.

وی همراهی دانش آموزان پیشتاز را در اجرای برنامه ها بسیار موثر عنوان کرد و گفت: محوریت سازمان دانش آموزی پیشتازان هستند و افتخار ما این است که در مسیر آموزش تشکیلاتی به این دانش آموزان خدمت می کنیم.

گفتنی است، در این نشست ضمن برگزاری کلاس های تخصصی توسط اساتید استانی و تببین برخی از جزئیات باز مهندسی تشکیلاتی از مربیان برتر در حوزه انجام فعالیتهای سازمان شهرستان تفت با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار