مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد:

انتقال تجربیات پرورشی به همکاران باعث کیفیت‌بخشی فعالیت‌های حوزه تربیتی می‌شود

ملارد (پانا) - مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد در نشست سرگروه‌های پرورشی قطب‌بندی بر ضرورت انتقال تجارب و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های پرورشی به همکاران با تجربه کمتر تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقال تجربیات پرورشی به همکاران باعث کیفیت‌بخشی فعالیت‌های حوزه تربیتی می‌شود

مرضیه حافظی، مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ملارد در جلسه هماهنگی سرگروه‌های پرورشی قطب‌بندی اختصاصی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران در فضای مجازی، بر اجتناب از تکرار و بکارگیری خلاقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی نسبت به سال‌های گذشته تأکید کرد.

وی ادامه داد: نظم در انجام امور و هماهنگی بین معاونین پرورشی مدارس و آموزش و پرورش، آموزش همکاران هر قطب توسط سرگروه، انتقال تجربیات کاری به آن‌ها و افزایش تعداد سرگروه‌ها با هدف افزایش کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی از مهم‌ترین اهداف قطب‌بندی اختصاصی مدارس است.

حافظی افزود: مدارس هر قطب با توجه به محور فعالیت هر سرگروه و نزدیکی جغرافیایی مشخص شده و لازم است سرگروه‌ها، بصورت هفتگی و تصادفی از مدارس قطب مربوط به خود بازدید کنند، همچنین از فعالیت‌های تربیتی و پرورشی همکاران به صورت فصلی ارزشیابی شده و امیدواریم در نابسامانی‌ها و اوضاع کنونی حاصل از تعطیلی مدارس و آموزش حضوری، فعالیت‌های پرورشی را خلاقانه و جدید اجرا کنیم.

در این نشست، نظرات سرگروه‌های پرورشی پیرامون راه‌های کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی با هدف انتقال تجربیات و ارتقاء کیفی برنامه‌ها مطرح شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار