امام جمعه بیجار:

خدمت به مردم و سلامت اخلاقی مهمترین شاخصه دولت کارآمد است

خبرگزاری پانا:امام جمعه بیجار گفت: خدمت به مردم و سلامت اخلاقی مهمترین شاخصه دولت کارآمد در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مرادی امام جمعه بیجار در خطبه های پرفیض این هفته نماز جمعه با گرامیداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید گرانقدر الگو نستوه و خستگی ناپذیر برای دولتمردان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، سلامت اخلاقی ، رعایت عدالت، خدمت به مردم ،مبارزه با مفاسد اقتصادی و تکیه بر اصل قانون اساسی از شاخصه های دولت کارآمد در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید با اولویت قرار دادن مسائل معیشتی و مهار تورم در برنامه های خود در پیشبرد اهداف نظام نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: منویات رهبر معظم رهبر انقلاب بسان چراغ راهی جهت هدایت مسئولین نظام در راه خدمت به مردم می باشد و مسئولین با الگو قرار دادن این فرامین در راه خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی در ادامه سخنان خود به وضهیت کشور سوریه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر تمامی ابرقدرتهای جهان جهت نابود کردن انقلاب اسلامی در منطقه با هم متحد شده اند ، اما اعتقاد راستین و ایمان به خدا موجب پیروزی حق علیه کفر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار