نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان عصمت آموزش و پرورش ملارد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان دخترانه عصمت، بر اهمیت تشکیل بسیج در صنف‌های مختلف و تأثیر آن در دفاع از وطن و موفقیت‌های جامعه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان عصمت آموزش و پرورش ملارد

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین و زنگ مقاومت، طی سخنانی بیان کرد: یکی از یادگاران ارزشمند امام‌خمینی(ره)، بسیج است که در طول ۸ سال دفاع مقدس با رشادت و دلاوری از ایران اسلامی دفاع کرده و اکنون هم در تشکل‌های متعدد دانش‌آموزی، دانشجویی، پزشکی و ادارات با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی، هنوز دانش‌آموزان و فرهنگیان ما در تشکلات متعدد به عنوان بسیجی در مدارس فعالیت داشته و در حوادثی مثل سیل و زلزله و بیماری منحوس کرونا، اقدامات مثبت، سازنده و خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: بسیج تنها متعلق به دفاع مقدس نیست، بلکه برای همه دوران‌های پس از انقلاب اسلامی است و باید همکاران و دانش‌آموزان بسیجی نقش باارزش خود را در مدارس به‌خوبی ایفا کنند.

رضایی‌فر خاطرنشان کرد: از مدیران و معاونین تلاشگر پرورشی انتظار می‌رود که دانش‌آموزان را با فرهنگ بسیجی بیشتر آشنا کنند چرا که بسیج حد و مرز و جناح نمی‌شناسد و اگر ما می‌خواهیم موفق باشیم باید به این موضوع توجه کنیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت به ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با شهدا و بسیجیان اشاره کرده و گفت: دانش‌آموزان سرشار از استعدادها و توانایی‌های همه‌جانبه هستند و با اولویت قرار دادن برنامه‌های درسی و کوشا بودن در راه علم و دانش و رعایت اخلاقیات، باید راه شهدا و بسیجیان را زنده نگه دارند و به موفقیت‌های متعدد برسند.

همچنین محمد بهرامی، معاون سپاه پاسداران ملارد نیز ضمن قدردانی از برگزاری برنامه‌هایی با مضمون گرامیداشت یاد شهیدان و آشنایی دانش‌آموزان با راه و رسم آنها بیان کرد: امروز تهاجم فرهنگی از هر طرف سعی دارد دانش‌آموزان را گمراه کند تا از ارزش‌های دینی و ملی خود غافل شوند، اما دانش‌آموزان باید در راه تحصیل و فرهنگ و مذهب کوشا باشند و سعی کنند تا با مفاهیم بسیج و شهید آشنا شوند و از راه و روش آنها در زندگی و تحصیل الگو بگیرند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار