مستند جدید از هم‌پیمانی شیعیان و اهل سنت در مبارزه با داعش به تلویزیون می‌آید

تهران (پانا) - مستند «جایی که نبودم» روایتی متفاوت از مقاومت اهل سنت در حفاظت از مزار عموی امام زمان در برنامه «به اضافه مستند» پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مستند جدید از هم‌پیمانی شیعیان و اهل سنت در مبارزه با داعش به تلویزیون می‌آید

به گزاش روابط عمومی شبکه مستند، چهل و چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «جایی که نبودم» به کارگردانی مصطفی سیفی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
مستند «جایی که نبودم» روایتی تصویری از عملیات در منطقه الضلوعیه عراق و مقاومت مردم این منطقه در حفاظت از آستان مبارک «سیدمحمد» است. سیدمحمد، عموی امام زمان (عج) است و بارگاه مقدس ایشان یکی از اماکن متبرکه برای اهل سنت و شیعه به شمار می‌رود.
این فیلم مستند با استفاده از اسناد تصویری نشان می‌دهد که اهالی سنت و شیعیان در کنار یکدیگر در حال مبارزه با داعش‌اند و در دفاع از مزار سیدمحمد دوشادوش یکدیگر می‌جنگند، رشادت به خرج می‌دهند و حتی به شهادت می‌رسند. «جایی که نبودم» غلط بودن ادعاهای غیرواقعی رسانه‌های غربی در ماجرای مبارزه با داعش را به اثبات می‌رساند.
در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور مصطفی شوقی، روزنامه‌نگار و مستندساز و علیرضا مجیدی خبرنگار برگزار می‌شود. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه 2 آذر ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 3 آذر ساعت ۸:۳۰ و جمعه 5 آذر ساعت ۱۵ است.
«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار