معاون عمرانی استاندار قزوین:

قزوین، رتبه نخست کشور را در کاهش تلفات سوانح جاده‌ای دارد

قزوین(پانا)-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین و جانشین شورای ترافیک استان گفت قزوین، رتبه نخست کشور را در کاهش تلفات سوانح جاده‌ای دارد که با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و امدادی به دست آمده است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
قزوین، رتبه نخست کشور را در کاهش تلفات سوانح جاده‌ای دارد

علی فرخزاد روز دوشنبه در مراسم آغاز رزمایش ترافیک زمستانی در قزوین، افزود: کاهش تلفات سوانح جاده ای برای ۶ سال پیاپی رخدادی اتفاقی نبوده و محصول زحمات و تلاش های شبانه روزی پلیس راه و نیروهای امدادرسان از جمله راهداری، هلال احمر و اورژانس است.

وی اظهار داشت: موفقیت استان قزوین در تدوام کاهش تلفات سوانح جاده ای در حالی به دست آمده که دستگاه های مربوط در این عرصه با کمبود نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات روبه رو هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: پلیس راه و عوامل امدادی با عشق و انگیزه بالای خدمت به همنوعان در این شرایط سخت مشغول به کار هستند که این موضوع اجر و پاداش خداوند را برای آنان به دنبال دارد و ما نیز باید از این نیروهای مخلص و پای کار قدردانی ویژه داشته باشیم.

فرخزاد در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه پیش بینی می شود شاهد رشد بارندگی ها در زمستان امسال باشیم، افزود: کنترل حوادث و ساماندهی عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی در این شرایط کار دشواری است و از هم اکنون باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی مناسب بین پلیس راه و دستگاه های امدادی در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار