معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد:

کارگاه‌های آموزشی نقشی مهم در ارتقاءکیفیت آموزشی در مدارس خواهند داشت

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد عنوان کرد کارگاه‌های آموزشی نقشی مهم در ارتقاءکیفیت آموزشی در مدارس خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۲۳۲۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های آموزشی نقشی مهم در ارتقاءکیفیت آموزشی در مدارس خواهند داشت

کارگاه بررسی کتب درسی متوسطه اول و دوم با حضور دبیران و سرگروه‌های هر درس در هنرستان جابر بن حیان، سالن همایش این هنرستان برگزار شد.

صادق ابوالفتحی، معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در بازدید از این کارگاه های آموزشی اظهار کرد: بدون شک کارگاه های آموزشی نقشی مهم و اساسی در ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس متوسطه خواهند داشت و این کارگاه ها به صورت مستمر و مداوم در طول سال برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این کارگاه ها فرهنگیان باتجربه می توانند تجربیات خود را در اختیار همکاران قرار دهند و نیز دبیران با استفاده از هم اندیشی راهکارهای علمی و تخصصی برای چالش های موجود فراهم آورند.

آموزش متوسطه شهرستان نظر آباد هدف از برگزاری این کارگاه ها را تبادل اطلاعات دبیران، بررسی کتاب و آموزش کتب جدید التالیف عنوان کرد.

شایان ذکر است کارگاه آموزشی متوسطه در قالب ۸ کارگاه شامل دروس ریاضی، علوم و زبان تاریخ، فیزیک، شیمی، دینی، عربی، زیست و کار و فناوری متوسطه اول برگزار شد.

خبرنگار ؛ محدثه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار