یاسر ایزدپناهی:

فرهنگ کتابخوانی در سال‌های اخیر ارتقا یافته است

تهران (پانا) - فرهنگ کتابخوانی در سال های اخیر توانسته جایگاه خود را نه تنها حفظ و تثبیت کند، بلکه به صورت کلی این جایگاه را ارتقاء بخشیده است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ کتابخوانی در سال‌های اخیر ارتقا یافته است

یاسر ایزدپناهی؛ رئیس کمیسیون اخلاقی و تربیتی مجلس دانش آموزی پسران تهران در گفت و گو با پانا گفت: از آغاز انقلاب پر افتخار ملت شریف ایران، همواره فراز و نشیب هایی همراه ملت عزیز ما بوده است. برای ادامه، پایداری و جهش این انقلاب پر افتخار، همراه شدن با جهان مدرن و پا به پای دنیا حرکت کردن یکی از ضروری ترین و قابل توجه ترین مسائل است . اما همگامی با دنیا، فقط به معنای همراه شدن با تکنولوژی نیست، بلکه افزایش فرهنگ و سواد جامعه موجب می شود که ایران اسلامی عزیز ما همواره چون یک دژ مستحکم در برابر تهاجمات فرهنگی سایر کشورها پایدار و نفوذناپذیر است.

ایزدپناهی در ادامه افزود: دانش آموزان عزیز ما با کتابخوانی می توانند کمک زیادی برای تقویت فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و گسترش میزان آگاهی و سواد ایران کنند.

در ادامه گفت و گو رئیس کمیسیون اخلاقی و تربیتی مجلس دانش آموزی پسران تهران به فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و گفت: فرهنگ کتابخوانی نه تنها از عرصه خود پایین نیامده و اهمیت خود را از دست نداده است، بلکه با کمک همین پیشرفت ها در کشور ما هم در حال اتفاق است، توانسته به عرصه و جایگاه خود ارتقا بخشد و دامنه خود را بسیار بزرگتر و گسترده تر و پیشرفته تر کند.

در پایان ایزدپناهی افزود: به لطف خدای متعال جامعه ایرانی هرگز دوستی و رابطه خود را با کتاب از دست نداده است.
امید است که بتوانیم بازتاب نور این فرهنگ زیبا را در جامعه نگه داریم و آن را هر روز بیش از پیش افزایش داده و باعث شویم تا جامعه ما به کمک کتاب و کتابخوانی هیچ گاه از لحاظ فرهنگی مورد آسیب واقع نشود.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ محمد جواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار