امام جمعه قزوین:

عمل به‌هنگام و به‌موقع لازمه تفکر بسیجی است

قزوین (پانا) - امام جمعه قزوین عمل به‌موقع و به‌هنگام را لازمه تفکر بسیجی دانسته و گفت بدون شک با تفکر بسیجی آینده جهان اسلام، مسلمانان و مستضعفان روشن و امیدبخش است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
عمل به‌هنگام و به‌موقع لازمه تفکر بسیجی است

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با بیان اینکه باید همدیگر را به تقوای الهی دعوت کرده و در رسیدن به اهداف ایمانی و تقوایی یار و یاور یکدیگر باشیم اظهار کرد: برای ساختن جامعه ایمانی و تقوایی دست یکدیگر را بگیریم و آرزو داشته باشیم جامعه‌ای درست کنیم تا مورد پسند امام زمان (عج) قرار گیرد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج افزود: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به برکت روح و تفکر بسیجی در جامعه بوده و هرجا که تفکر بسیجی طنین انداز شده کشور به پیروزی و موفقیت در آن عرصه دست یافته است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه پیغمبران رسالتشان را با فرهنگ و روحیه بسیجی به ثمر رساندند بیان کرد: هر مؤمنی باید در بسیجی بودن سهمی داشته باشد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه حضرت موسی (ع) نیز تمام حرکاتش، تفسیر بسیجی مخلص خدا است، اضافه کرد: نبی مکرم اسلام (ص) بسیجی بزرگ عالم است و بالاتر از رسول خدا (ص) بسیجی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه هرگز قرار نیست مسلمانان و محور مقاومت در محاصره نظام سلطه باقی بمانند، بیان کرد: روزی این سدهای تحریم و محاصره شکسته خواهد شد و نظام سلطه و کشورهای امریکایی و غربی از منطقه فرار خواهند کرد.

امام جمعه قزوین عمل به موقع و به هنگام را لازمه تفکر بسیجی دانسته و تاکید کرد: بدون شک با تفکر بسیجی آینده جهان اسلام، مسلمانان و مستضعفان روشن و امیدبخش است.

وی با اشاره به قیام مختار در سال ۶۶ هجری قمری گفت: اگر این قیام به موقع صورت می‌گرفت سرنوشت اسلام به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد اما دیر این قیام انجام شد و ما باید درس بگیریم و اگر می‌خواهیم کار خوبی انجام دهیم، به موقع آن را انجام دهیم.

آیت الله عابدینی در پایان با اشاره به انتصاب استاندار جدید قزوین، ارتقا امید مردم را یک ضرورت دانسته و یادآور شد: امروز وفاق، دوستی و همدلی بین مسئولان ارشد استان ایجاد شده که می‌تواند خیلی از کارها را راحت کرده و بهتر از گذشته پیش ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار