مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس اعلام کرد:

هموطنان تا اطلاع ثانوی از مسافرت به بندرعباس خودداری کنند

هرمزگان (پانا) - مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از هموطنان گرامی درخواست کرد در شرایط بحرانی فعلی و پس از وقوع زلزله و پس‌لرزه‌ها به شهر بندرعباس مسافرت نکنند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
هموطنان تا اطلاع ثانوی از مسافرت به بندرعباس خودداری کنند

به گزارش ایسنا، مظفر آرمیده، مدیر این مجموعه ضمن تشکر و قدردانی از همه مسئولان و دستگاه های اجرایی که همزمان با وقوع زلزله بصورت شبانه روزی در سطح شهر جهت رفع مشکلات مردم حضور فعال داشته اند، افزود: با توجه به وقوع زلزله در بیست وسوم آبان ماه سال جاری و تداوم پس لرزه ها، شهر بندرعباس و حومه ناایمن بوده، بر همین اساس تعداد زیادی از شهروندان بندرعباسی در مکان های اسکان اضطراری و بوستان ها، ورزشگاه‌ها و فضاهای باز و مدارس به سر می برند. بنابراین از هموطنان درخواست داریم تا زمانی که شرایط عادی نشده به شهر بندر عباس سفر نکنند.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس ضمن گلایه از هموطنان ساکن در استان های همجوار و هموطنانی که از دیگر نقاط کشور در زمان وقوع زلزله و بعد از آن به این شهر عزیمت کردند، درخواست کرد با توجه به پس لرزه های مداوم و احتمال وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی، گردشگران و مسافران به شهرهای خود بازگردند و از مسافرت به روستاها و جزایر جداً خودداری کنند.

وی بیان کرد: طی بازدیدهایی که از سطح شهر انجام شده با وجود آماده باش همه ارگان ها متاسفانه از زمان وقوع زلزله شاهد حضور گردشگران زیادی در شهر بوده ایم که حضور این هموطنان موجب تجمع در مکان ها و فضاهای اسکان اضطراری شده و گلایه شهروندان بندرعباسی را به همراه داشته است.

آرمیده تصریح کرد: از همشهریان خواستاریم ضمن حفظ آرامش و خونسردی با رعایت پروتکل های بهداشتی و نکات ایمنی از ترددهای غیرضروری در مسیرهای اصلی شهر خودداری کرده، با صبر و حوصله شرایط فعلی را مدیریت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار