30 آبان‌ماه، برگزاری آیین اختتامیه «نوزدهمین جشنواره کتاب رشد»

تهران (پانا) - دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب رشد از برگزاری مراسم پایانی این جشنواره از ساعت 14 تا 16 روز یک‌‌شنبه 30 آبان، در مدرسه تاریخی دارالفنون، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
30 آبان‌ماه، برگزاری آیین اختتامیه «نوزدهمین جشنواره کتاب رشد»

کیومرث جهانگردی؛ اظهار کرد: امسال، تعداد 3 هزار و 342 کتاب به دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی رسید که از بین آن‌ها هزار و 338 عنوان، برای ورود به مدارس، مناسب تشخیص داده شد.

وی افزود: کتاب‌های مناسب، در 27 گروه مختلف داوریِ جشنواره کتاب رشد مورد رقابت قرار گرفتند که داوران و اعضای کمیته علمی جشنواره، 72 کتاب را به‌عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی کردند و در نهایت 11 کتاب برگزیده و 22 اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب رشد ادامه داد: در آیین اختتامیه جشنواره کتاب رشد، از مؤلفانِ کتاب‌های برگزیده و مؤلفان و مترجمان آثار شایسته، قدردانی خواهد شد.

جهانگردی گفت: در کنار این مراسم، نمایشگاهی از منابع آموزشی و تربیتی مکتوب و غیرمکتوب با همکاری شرکت‌ها و مؤسسات فرهنگی و آموزشی تولیدکننده منابع آموزشی و تربیتی برپا خواهد شد که به‌نظر می‌رسد بازدید از آن می‌تواند برای علاقه‌مندان به منابع آموزشی و تربیتی جذاب، دیدنی و مفید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار