افتتاحیه نمایشگاه کتاب در پژوهش‌سرای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جوادآباد

جوادآباد (پانا) - به همت خیرین و با همکاری مدیر پژوهش‌سرای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جوادآباد، نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه نمایشگاه کتاب در پژوهش‌سرای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جوادآباد

فاطمه بوبه‌رژ، مدیر پژوهش‌سرای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جوادآباد در رابطه با برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه کتاب به تعداد ۱۵۰ کتاب با ارزش ٢ میلیون تومان، به همت خیر محترم فرهنگی بازنشسته خیرالله متینیان اجرا می‌شود که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به پژوهش‌سرا اهدا شده است؛ با این کتاب‌ها نمایشگاهی تشکیل دادیم و از دانش‌آموزان خواستیم که مراجعه و بازدید کنند و اگر که تمایل دارند کتاب‌ها را به امانت بگیرند.

وی ادامه داد: بیشتر این کتاب‌ها برای گروه سنی کودک و نوجوان است که معمولا دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه دوم می‌توانند استفاده کنند. مفاهیم این کتاب‌ها بیشتر علمی، پژوهی و قرآنی است و تعدادی داستان‌های مذهبی نیز است.

بوبه‌رژ گفت: این پژوهشسرا از همان سال‌های اول افتتاح با هدف ارتقای سطح علم دانش‌آموزان شروع به کار کرد. ما کتاب‌ها با موضوعات مختلف را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهیم و در پایان هر هفته نیز یک مسابقه برگزار می‌کنیم از محتوای همان کتابها و به برترین‌ها جوایز خوبی اهدا می‌شود. هدف از این کار این است که بچه‌ها کتاب‌ها را هدف‌دار انتخاب کرده و خوب مطالعه کنند.

این مدیر پژوهش، در پایان کتاب را بهترین یار و همنشین دانست که جز سود چیزی برای ما ندارد.

خبرنگار دانش‌آموز : زهرا رضا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار