تجلیل از برترین‌های ورزشی در شهرستان قرچک

قرچک (پانا)- آیین تجلیل از برترین‌های ورزشی شهرستان قرچک با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برترین‌های ورزشی در شهرستان قرچک

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: در سند تحول بنیادین به عنوان سند بالادستی آموزش و پرورش که مورد تأیید و تأکید مقام معظم رهبری است، سرانه فضاهای آموزشی به ازای هر دانش آموز ۸ متر و ۳۰ سانتی متر تعریف شده، اما متاسفانه این امکان در شهرستان قرچک به ازای هر دانش آموز کمتر از ۴ متر است که با وجود شهرک سازی‌ها و مهاجرت‌ها روز به روز این سرانه کمتر نیز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما رویکردی سلامت محور است و در تمامی نشست‌ها و جلسات اعلام کردیم که سلامت دانش‌آموز و همکار در مدرسه اولویت اصلی است و اگر به دنبال یاددهی و یادگیری هستیم باید به سمت تحرک و نشاط دانش‌آموزان حرکت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به خدمات ارزنده پیشکسوتان و برترین‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت بیان کرد: تجلیل و تقدیر از همه همکاران پرتلاش در تمام حوزه‌ها وظیفه‌ای ارزشمند است اما معتقدیم دوران پسا کرونا دوران افسران حوزه سلامت، نشاط و تربیت‌بدنی است و باید برای این شرایط برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا با ایجاد نشاط و تحرک شاهد رشد فرآیندهای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان باشیم و سبک زندگی کسل کننده و بی نظم را از فرزندان خود دور کنیم.

خبرنگار: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار