در منطقه ۴ آموزش و پرورش انجام شد

جذب ٢١٢ نفر از ورودی های ١۴٠٠ دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - کارشناس مسئول امور اداری و تشکیلات منطقه ۴ ضمن اعلام اینکه ساماندهی نیروهای جدید در اولویت منطقه است از استخدام ٢١٢ نفر از ورودی های ١۴٠٠ دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جذب ٢١٢ نفر از ورودی های ١۴٠٠ دانشگاه فرهنگیان

وحید شهرکی؛ کارشناس مسئول امور اداری و تشکیلات ضمن تشریح روند استخدام دانشجویان سهمیه منطقه ۴ و خیر مقدم ورود این دانشجویان به آموزش و پرورش منطقه تصریح کرد: ساماندهی نیروهای جدید در اولویت منطقه است.

وی با اشاره به اینکه از ورودی های ١۴٠٠ دانشگاه فرهنگیان ٢١٢ نفر در منطقه ۴ ساماندهی خواهند شد گفت: دانشجویان مراحل استخدام خود را طی خواهند کرد که روند اجرای آن از صبح چهارشنبه ٢۶ آبان در منطقه کلید خورده است.

وی در مورد تامین نیروی انسانی در شرایط کرونایی و ابهام در بازگشایی مدارس گفت: امسال نداشتن نیروی انسانی چالش بزرگی است و اگر نظام رتبه بندی اجرا شود، تعداد زیادی از معلمان از گردونه آموزش و پرورش خارج خواهند شد و لازم است با برنامه ریزی برای پیشگیری از این موضوع سیاست گذاری کرد.

کارشناس مسئول امور اداری و تشکیلات منطقه، یکی از راهکارهای مقابله با کمبود نیروی آموزشی در سال جدید را مهم تلقی کرد و گفت: به کارگیری تحصیل دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان جزو سنوات خدمت آنها محاسبه می شود و نوع استخدام ورودی های ١۴٠٠ قطعا به صورت رسمی- آزمایشی خواهد بود و دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تنها مراکز تربیت و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق پذیرش دانشجو معلم (متعهدین خدمت وزارت آموزش و پرورش از آزمون سراسری) هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار