گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان جعفرآباد

قم (پانا) - یادواره شهدای شهرستان جعفرآباد قم با حضور خانواده‌های معظم شهدا در مسجد جامع شهر جعفریه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان جعفرآباد

یادواره شهدای شهرستان جعفرآباد در آستانه برگزاری یادواره 6 هزار و 90 شهید استان قم، با حضور خانواده های معظم شهدا در مسجد جامع شهر جعفریه برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام «حسین جوشقانیان» مدیر موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی بر اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید و روایاتی در فضیلت مقام شهدا و خاطراتی از شهدای جعفرآباد بازگو کرد.
همچنین علی مالکی نژاد نیز راوی و مرثیه سرای مراسم بود. سید علیرضا تحویدار نیز جریان شهادت مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم را به صورت پرده خوانی اجرا کرد.
این مراسم با حضور پرچم متبرک حرم حضرت زینب(س)، توزیع بیش از هزار جلد کتاب خاطرات شهدا به همراه بسته های فرهنگی، اجرای گرود سرود کمیل، اجرای نقاشی با موضوع شهدا و دفاع مقدس ویژه کودکان، برپایی غرفه های روایتگری، حجاب و عفاف، کودک و نوجوان و موکب سلامت و تقدیر از تعدادی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم همراه بود.
از ویژگی های مراسم این بود که دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی جعفرآباد، آیین استقبال از شرکت کنندگان و حاملان قرآن را در مراسم اجرا کردند.
یادواره شهدای شهرستان جعفرآباد همت ستاد یادواره شهدا و حوزه مقاومت شهید محلاتی ناحیه بسیج شهرستان قم و ادارات این شهرستان برگزار شد.
تهیه خبر: عبدالله مرادبکلو/ نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار