برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت خراسان‌رضوی در هفته کتاب و کتابخوانی

مشهد (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت خراسان‌رضوی در هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، احمدرضا افشاری با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه اظهار کرد: طرح سفیران کتاب از این هفته در سراسر استان آغاز خواهد شد، در این طرح دانش آموزان، معلمان، اولیا و مسئولین آموزش و پرورش در سراسر مدارس استان به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اجرای طرح به اضافه کتاب و همچنین طراحی و تدوین روزشمار این طرح تصریح کرد: این طرح به طور اختصاصی در استان خراسان رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان دانش آموزان در سطوح مدارس، ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، مناطق و نواحی و همچنین به صورت استانی اجرا خواهد شد.

افشاری با بیان اینکه تقدیر از معلمان و دانش آموزان مولف یکی دیگر از برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در هفته کتاب و کتابخوانی است تصریح کرد: تولید کتاب های صوتی با محوریت دانش آموزان و همچنین توسعه و تجهیز کتابخانه‌های مدارس از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در این هفته به شمار می رود.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به همکاری و تعاملات فعال فی مابین دستگاه تعلیم و تربیت استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه یک فنجان کتاب با حضور دانش آموزان و با مشارکت نویسنده های مطرح کشور در حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود، این برنامه ضمن ارائه مطالب در حوزه کتاب و کتابخوانی، فرصت پرسش و پاسخ دانش آموزان در این حوزه را فراهم می سازد، این برنامه هر شب از کانال اداره فرهنگی و هنری استان در شبکه شاد پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار