تقدیر از دانش‌آموزان برتر حوزه فعالیت‌های دانش‌آموزی در جوادآباد

جوادآباد(پانا) - مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برتر حوزه‌های فرهنگی و هنری و پیشتازان با حضور مسئولان منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان برتر حوزه فعالیت‌های دانش‌آموزی در جوادآباد

مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار با حضور عباس کیوانلو مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد، سرهنگ قاسم جمالی فرمانده بسیج، حسن خدادادی بخشدار جوادآباد ، محبوبه جمال کارشناس اداره آسیبهای اجتماعی، ملیحه خواری مسئول سازمان دانش‌آموزی و نغمه خسروی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

عباس کیوانلو رئیس اداره آموزش‌وپرورش جوادآباد بیان کرد: امروز در این سالن، از وجود دانش‌آموزان فعالی که در حوزه‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه قرآنی تلاش کرده‌اند و نتیجه تلاش آن‌ها کسب رتبه برتر در سطح منطقه و استان بوده حس بسیار خوبی به حاضرین دست می‌دهد. در افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی‌هنری و تربیتی علمدار هستیم کسی که نامش به زیبایی بیان می‌شود و این نام و این سمت به هرکسی داده نمی‌شود.

در ادامه کیوانلو دانش‌آموزان را به خواندن زندگی‌نامه شهدا مخصوصاً شهید سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی دعوت کرد و گفت: ایشان یک شخصیت ولایتی و واقعی بودند که ارادت قلبی نسبت‌ به امام داشتند. حتی از دوران جوانی اصلا بر پشت میز نبودند، یعنی مدام در صحنه جبهه حضور داشته‌اند در پشت سنگرها و در حال دفاع از جان و مال و سرزمینشان و دینشان بودند و آرامش امروز جامعه بابت وجود این عزیز و یارانش است که ما مدیون رشادت و جان‌فشانی آن‌ها هستیم.

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد ادامه داد: امروز دیگر مکتب حاج‌قاسم یک مکتب اصولی و واقعی است. وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان و حتی کودکان کشورمان است .

کیوانلو ضمن تقدیر از دانش‌آموزان حوزه‌های فرهنگی و پیشتازان گفت: منطقه جوادآباد با وجوداینکه منطقه کوچکی به شمار می‌رود اما تلاش دانش‌آموزان مستعد، باعث شده آنها در استان و کشور بدرخشند. درست است که منطقه روستایی و یک منطقه محروم هستیم اما امسال در کنکور سراسری، رتبه سه‌رقمی داشتیم و این نشان می‌دهد که دانش‌آموزان ما بچه‌های بااستعدادی هستند و می‌توانند آینده روشنی را برای خود با تلاش و کوشش رقم بزنند.

این مدیر اذعان کرد: امید است که دانش‌آموزان توانمند منطقه موفقیت‌های زیادی را کسب کنند و ما هم با افتخار آن‌ها را حمایت کرده و در کنارشان هستیم.

او همچنین گفت: نکته این جاست که شما با صرف فعل خواستن به تمام هدف‌هایتان می‌رسید و با تلاش و کوشش مانند امروز، بهترین رتبه‌ها را در استان و منطقه کسب خواهید کرد.

خبرنگار دانش‌آموز : زهرا رضا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار