آتش سوزی یک باب مغازه و یک کارگاه تولیدی، صنعتی در شهر فرون آباد مهار شد

خبرگزاری پانا: شهردار فرون آباد گفت: آتش نشانان، حریق یک باب باب مغازه و یک کارگاه تولیدی، صنعتی را در شهر فرون آباد مهار کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس علیان، شهردار فرون آباد، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در پی تماس شهروندان و اطلاع از وقوع حریق در مغازه ای واقع در خیابان ابوذر، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی شهر با تمام تجهیزات خود را به محل وقوع حادثه رسانده و توانستند آتش را به سرعت مهار کنند تا از خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آید.

وی دلیل این آتش سوزی را عدم رعایت موازین ایمنی در سیستم برق رسانی مغازه و اتصال لوازم برقی ذکر کرد.

وی افزود: یک فقره آتش سوزی دیگر نیز در خیابان مقداد گزارش شد که خودروهای اطفای حریق آتش نشانی شهر فرون آباد با همکاری ایستگاه آتش نشانی شهر پاکدشت ظرف مدت کوتاهی در محل حاضر شدند و نسبت به مهار آتش کارگاه تولیدی، صنعتی که در حال سرایت به کارگاه های همجوار بود، اقدام کردند و توانستند پس از یک ساعت عملیات این آتش را خاموش کنند.

وی دلیل وقوع این آتش سوزی را در اثر سهل انگاری و بی احتیاطی دانست و گفت: با توجه به قابل اشتعال بودن وسایل موجود در کارگاه این آتش سوزی می توانست موجب گسترش حریق شود که با هوشیاری و سرعت عمل آتش نشانان از خسارات جانی و مالی بیشتر جلوگیری به عمل آمد، وی گفت: بر اثر این حادثه به کسی آسیبی نرسید اما خسارت مالی زیادی به بار آمد.

وی به شهروندان بویژه کسبه توصیه کرد قبل از هر کاری، ایمنی محیط زندگی و کار خود را تامین کنند و در زمان خروج از منزل و یا مغازه با خاموش کردن وسایل برقی و حادثه ساز و نیز قطع گاز از بروز چنین حوادثی پیشگیری نمایند.

شهردار فرون آباد در پایان از مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر پاکدشت به لحاظ همکاری و تعامل همه جانبه با واحد نوپای آتش نشانی شهرداری فرون آباد تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار