تجلیل از منتخبین جشنواره نوجوان خوارزمی و جشنواره علمی پژوهشی در منطقه ١٩

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران، سخن از پژوهش را سخن از دست یافتن به اقتدار ملی دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از منتخبین جشنواره نوجوان خوارزمی و جشنواره علمی پژوهشی در منطقه ١٩

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران، از منتخبین هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی و دومین دوره جشنواره علمی - پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی با حضور هادی حنیف نیا؛ مدیر منطقه ١٩تهران، علیرضا پروین نژاد معاون آموزش متوسطه و فرهاد لیثی مسوول پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران، درتالار معلم این منطقه تجلیل شد.

حنیف نیا در این مراسم ضمن تجلیل از دانش آموزان منتخب، مدیران مدارس، دبیران و همکاران حوزه پژوهشی منطقه گفت: بدون تردید فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان با ابتناء بر پژوهش محوری از مهمترین اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی و نظایر آن است.

وی افزود: سخن از پژوهش سخن از دست یافتن به اقتدار ملی است. تمدن هایی که در دنیا مشاهده می کنیم محصول اندیشیدن، دیدن و شنیدن بشر است. بنابراین همه تمایزهایی که در سطح جهانی وجود دارد، مربوط به کیفیت شنیدن، دیدن و اندیشیدن است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩ با تشریح رویکردهای آینده پژوهانه گفت:" اگر به استقبال آینده نرویم توسط آینده غافلگیر خواهیم شد. رویکردهای آینده پژوهانه در آموزش و پرورش یک انتخاب نیست، ضرورتی است که بدون آن قادر به مواجهه با آینده نخواهیم بود.

وی افزود: امروز آموزش و پرورش در حوزه محتوا، روش، نیروی انسانی و فضای آموزشی و نظایر آن به شدت به اتخاذ رویکرد آینده پژوهانه نیاز دارد و تشخیص اینکه کدام مطلوب ها باید به هدفی مبنایی در آموزش و پرورش تبدیل شود که همه انرژی سازمان در جهت رسیدن به آن مطلوب همسو شود؛ موضوعی حیاتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار