انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرینی برای مردم‌سالاری دینی است

شهر قدس (پانا) - رئیس شورای شهر قدس عنوان کرد انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرینی برای مردم‌سالاری دینی است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرینی برای مردم‌سالاری دینی است

بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در دبستان پسرانه مرصاد هفت جوی شهرستان قدس همزمان با سراسر کشور، با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نقش اجتماعی خود برگزار شد.

این انتخابات با حضور، حسینعلی مقدم رئیس شورای شهر قدس، مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس، محمود محمدی کارشناس اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه، زهرا زراعتکار کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و رئیس انجمن اولیا و مربیان در دبستان پسرانه هفت جوی شهرقدی، همزمان با سراسر کشور در شهرستان قدس برگزار شد.

انتخابات شورای دانش آموزی بعد از گذشت دو سال به علت «شیوع بیماری کرونا» با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز با شور و نشاط حضور وصف ناشدنی دانش‌آموزان برگزار شد.

حسینعلی مقدم، رئیس شورای شهر قدس ضمن ابراز خرسندی از حضور دانش‌آموزان در مدرسه پس از مدتی طولانی، انتخابات شورای دانش آموزی را تمرینی برای مردم‌سالاری دینی توسط فرزندان ایران زمین دانست و دانش آموزان را به در نظر گرفتن پنج نکنه مهم، «توکل»، «تلاش»، «تحرک»، «تغذیه و تفریح سالم» توصیه کرد.

مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس گفت: دانش‌آموزان از هم اکنون برای مشارکت در خانواده، مدرسه و جامعه آماده می‌شوند و دانش آموزان با شرکت در انتخابات شورای دانش‌آموزی با نقش‌های اجتماعی خود آشنا شده و اعتماد به نفس دانش‌آموزان افزایش خواهد یافت.

خبر نگار دانش‌آموز : آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار