معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد:

مشارکت ۳۹۰ هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان هرمزگان

هرمزگان (پانا) - مراسم نمادین بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان در سال ۱۴۰۰ پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در دبستان نبی اکرم ناحیه دو بندرعباس با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۳۹۰ هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان هرمزگان

احمد مهرانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم از مشارکت ۳۹۰ هزار نفر دانش آموز در انتخابات شورای دانش آموزی استان خبر داد.

وی افزود: قریب به ۱۸ هزار نفر دانش آموز نیز عضو شورا بوده که دانش آموزان به آنان رای خواهند داد.

مهرانی انتخابات شوراهای دانش آموزی را یک مانور بزرگ اجتماعی و سیاسی خواند و گفت: این مراسم مانوری اجتماعی سیاسی است که دانش آموزان چه بعنوان رای دهنده و چه بعنوان کاندیدا با شرکت در آن با فرایند انتخابات آشنا می شوند و یکی از مهارت های مهم اجتماعی را می آموزند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به تعلیم و تربیت تمام ساحتی اشاره کرد و گفت: تربیت دانش آموز باید در تراز جامعه امروز باشد و دانش آموزان باید همه مهارت‌های لازم برای زندگی اجتماعی را بیاموزند.

مهرانی اضافه کرد: شرایط جامعه امروزی اصلا اقتضا نمی‌کند که دانش آموز فقط به آموزش صرف بپردازد و بایستی همه مهارت‌های اجتماعی که برای زندگی در جامعه نیاز است را تمرین کرده و بیاموزد تا در آینده بتواند شهروند خوبی برای جامعه باشد.

وی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم خصوصا مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو و پرسنل دبستان نبی اکرم این ناحیه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار