مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

شورای دانش‌آموزی، خاستگاه کشف استعدادهای دانش‌آموزان به عنوان سرمایه در آینده است

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت دانش‌آموزان در فضای مجازی در حال تنبل بار آمدن هستند و حتی در خواب هم به گوشی خود فکر می‌کنند و این آسیب در آینده، بسیار به چشم خواهد آمد و حل این مشکل با تهدید و زور امکان‌پذیر نیست.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی، خاستگاه کشف استعدادهای دانش‌آموزان به عنوان سرمایه در آینده است

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در جریان برگزاری بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در هنرستان عدالت احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر، در سخنانی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، امام شهدا و آرزوی توفیق جهت مقام معظم رهبری، دلسوزان و دغدغه‌مندان نظام اسلامی اظهار کرد: نظام حکومتی، دینی و سیاسی ما به اداره امور در بستر همفکری، مشورت و همراهی پابرجا است.

وی افزود: مشورت زمانی معنا پیدا می‌کند که افراد با سلیقه‌ها، توانمندی‌ها و جایگاه‌های قانونی مختلف در کنار هم بنشینند و برای اداره بهتر امور همفکری کنند و در این راستا افراد کارشناسی که جهت نظام تعلیم و تربیت نسخه نویسی کردند، ارکانی را برای اداره بهتر مدرسه تعیین کردند که اولین نفر مدیر، شورای دبیران، سپس انجمن انجمن اولیاء و مربیان و در نهایت شورای دانش‌آموزی است.

بنار تصریح کرد: بهترین کسی که می‌تواند در زمینه چالش‌ها و برون‌رفت از مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت کند، کادر داخل مدرسه هستند که می‌توانند راهکار عملی و تأثیرگذاری در جهت مسائل آموزشی، پرورشی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: اگر مجموعه عوامل و ارکان داخل مدرسه ارتباط منطقی با یکدیگر داشته باشند و بتوانند از افکار خود در جهت حل دغدغه‌ها استفاده کرده و پیشنهادات خود را مطرح کنند و با استفاده از قدرت بهره‌گیری و همکاری مدیر، شورای دبیران و شورای دانش‌آموزی مشکلات را حل کنند؛ آن مدرسه مدرسه پیشرو است.

وی تأکید کرد: در کنار این موارد، مأموریت ما در آموزش و پرورش کشف استعدادهای دانش‌آموزی است و شورای دانش‌آموزی خاستگاه این مورد است که عزیزان ما به عنوان سرمایه در آینده هستند و این مستلزم باور کردن مسئولیتی است که به ما سپرده شده است.

بنار با اشاره حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما در فضای مجازی در حال تنبل بار آمدن هستند و حتی در خواب هم به گوشی خود فکر می‌کنند و این آسیب در آینده برای ما بسیار به چشم خواهد آمد و حل این مشکل با تهدید و زور امکان‌پذیر نیست.

وی از دانش‌آموزان عضو شورای دانش‌آموزی خواست، در اولین جلسه‌ای که در حضور مدیر تشکیل می‌شود، دستور جلسه این باشد که چه کنیم تا انگیزه و علاقه دانش‌آموزان را به آموزش حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش دهیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار