برگزاری اردوی علمی در پژوهش‌سرای خوارزمی در پاکدشت

پاکدشت(پانا) - همزمان با برگزاری اردوی علمی در پژوهش‌سرای دخترانه خوارزمی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، زنگ آزمایشگاه نیز نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی علمی در پژوهش‌سرای خوارزمی در پاکدشت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش پاکدشت، سید‌اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به اهمیت بالای علوم آزمایشگاهی و آشنا شدن دانش‌آموزان با این علم و با هدف ارتقای سطح دانش آزمایشگاهی که نقش اساسی در تشخیص بیماری‌ها، تضمین کیفیت، درمان، تحقیق و توسعه در علوم پزشکی مدرن دارند، اردوی علمی به همین مناسبت برگزار شد.

وی افزود: پژوهش‌سرای خوارزمی با انجام آزمایش‌های مختلف علوم آزمایشگاهی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی و مسابقات آزمایشگاهی در ارتقای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان علاقه‌مند، اهتمام ویژه‌ای داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی جدید، کارگاه آموزشی علوم آزمایشگاهی در فضای مجازی با شرکت ۱۳۵ نفر از دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم صورت گرفته؛ که این آموزش‌ها توسط چهار نفر از اساتید آزمایشگاهی ارائه شده است.

میرقاسمی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید، ۸ مرحله کارگاه آموزشی تحت عنوان نسخه‌خوانی، تکنسین داروخانه و اتاق عمل، شیمی خلاق و کارگاه تفسیر آزمایش خون، در رشته‌های فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی برگزار شده که از همین امروز، دوره پیشرفته این دوره‌ها آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار