تا وقتی با قلدر طرف هستیم، مقاومت می‌کنیم

شیراز (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به اینکه نسل چهارمی‌های انقلاب اسلامی در راه هستند و با کمال جدیت می‌خواهند مسیری را که امام و شهدا آغاز کرده‌اند، ادامه دهند گفت آمریکا باید از جوانان ایرانی بهراسد و برای خودش فکر چاره‌ باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تا وقتی با قلدر طرف هستیم، مقاومت می‌کنیم

آیت‌الله لطف الله دژکام، در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانش‌آموز در شیراز، در گفت‌وگو با پانا افزود: این حرف، حرف همه ملت ما است و نوجوانان در همه شرایط ثابت کرده‌اند که دنباله روی مسیر شهدا و امام هستند.

وی ادامه داد: برداشت نوجوانان انقلابی در شرایط کنونی کشور این است که تا وقتی با قلدری طرف هستند، آنها مقاومت می‌کنند و اما اگر آن‌ها دست از رفتار استکباری بردارند مسئله تغییر می کند.

استاندار فارس نیز در ادامه این مراسم، ۱۳ آبان را مظهر اقتدار و ایستادگی در برابر استکبار دانست و افزود: همه این آوازه‌ها از امام خمینی است که در مقابل استکبار ایستادگی کرد و فرمود که نوکر بیگانگان نباشیم.

محمدهادی ایمانیه افزود: امروز خوشبختانه بعد از گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

ایمانیه خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: عزیزان جوان و نوجوان ما باید بدانند که رمز عزت این کشور داشتن استقلال و ایستادگی در مقابل استکبار است.

خبرنگار: ملاحسینی، امدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار