در تجمع انقلابی و ضداستکباری ۱۳ آبان در ملارد مطرح شد:

اساس حکومت جمهوری اسلامی، دشمنی با تحقیر است

ملارد(پانا)- فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ملارد در تجمع انقلابی ۱۳ آبان بر اهمیت شناسایی دشمن و مطالعه تاریخ توسط دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اساس حکومت جمهوری اسلامی، دشمنی با تحقیر است

سرهنگ علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) در تجمع ضداستکباری در مسجد خاتم الانبیا مارلیک شهرستان ملارد، بر اشاره قرآن کریم به گرامیداشت ایام الله و خواندن تاریخ و آگاهی نسبت به حوادث کشورها تأکید کرد و افزود: در جامعه فعلی، دانش‌آموزان باید از مسائل پیرامون خود آگاهی داشته باشند چرا که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به فرهنگ و عقاید ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که دانش‌آموزان و معلمان باید در رأس فعالیت‌های خود قرار دهند، دشمن‌شناسی است و باید تمام اقدامات ما در این جهت باشد.

جهانی‌نژاد افزود: در عصر کنونی، دشمن اصلی نظام جمهوری اسلامی، آمریکا است و در هر زمانی که تعاملی با این کشور برقرار شد، ضربه خوردیم، چرا که ایران از همه جنبه‌ها در جایگاه بالایی است و محل اتصال شرق و غرب بوده و برای آمریکا مهم است که ایران را تسخیر کند، در عصر فعلی، این کشور بدنبال این است که فرهنگ خود را در کشورهای مختلف جا بیندازد و میزان تکنولوژی، فناوری و محدوده فعالیت نظامی کشورها را تعیین کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) ملارد خاطرنشان کرد: قیام ۱۳ آبان نشانه استقلال و عدم سلطه‌پذیری ملت ما بود، اساس حکومت ما دشمنی با تحقیر است، این دنیا جهان اراده‌هاست و وقتی به اراده الهی و ولایت فقیه متصل باشیم، پیروزی از آن ایران اسلامی و ملت ماست.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار