لحظاتی قبل؛

رئیس جمهور وارد استان سمنان شد

سمنان (پانا) - رئیس جمهور در نخستین سفر رسمی خود به سمنان و نهمین سفر استانی کاروان دولت مردمی و ایران قوی، وارد فرودگاه مرکز استان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۲۸۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهور وارد استان سمنان شد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس کابینه سیزدهم صبح امروز پنجشنبه در آغاز سفر یک روزه به استان سمنان، وارد فرودگاه سمنان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان استانی سمنان قرار گرفت.

در این مراسم نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان، نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی، انتظامی و نظامی حضور داشتند.

رئیس جمهور در نخستین برنامه خود در سمنان در مقابل دوربین خبرنگاران می‌ایستد، سپس به استانداری رفته تا در شورای اداری استان سمنان حضور پیدا کند.

بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری، از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر یک روزه به استان سمنان است.

همچنین رئیس جمهور در نشست با نخبگان و موثران استان سمنان و در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه نیز حضور خواهد یافت ولی به علت شرایط کرونایی، رئیس‌جمهور در استان سمنان دیدار عمومی نخواهد داشت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی نهاد ریاست جمهوری و استانداری سمنان، وزیر بهداشت به عنوان نماینده رئیس جمهور در دامغان، وزیر صمت در شاهرود، وزیر دادگستری در گرمسار، وزیر جهاد کشاورزی در مهدی‌شهر و سرخه، رستم قاسمی وزیر راه و عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در سمنان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم در شهرستان میامی حضور دارند.

قرار است در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت چند طرح عمرانی و اقتصادی نیز مورد بازدید و افتتاح قرار گیرد که نخستین آنها شامگاه پنجشنبه با حضور رستم قاسمی در سمنان شامل قطعه نخست محور سمنان به فیروزکوه با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار