پویش «دانش آموز با تفکر بسیجی»

تهران(پانا)- پویش «دانش آموز با تفکر بسیجی» در راستای آشنایی و تامل آینده سازان کشور اسلامی با تفکر و عمل بسیجی در مدارس منطقه یک در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش «دانش آموز با تفکر بسیجی»
زهراسیف؛ مدیر کانون رضوان منطقه یک و مسئول انجمن های ٢٢ گانه کانون، ضمن گرامیداشت ١٣ آبان روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد: «هفته بسیج دانش‌آموزی از ٨ آبان همزمان با سالروز شهادت محمد حسین فهمیده آغاز شده و تا روز ١٣ آبان ادامه می یابد. به همین مناسبت پویش «دانش آموز و تفکر بسیجی» تحت پوشش انجمن های ٢٢ گانه کانون رضوان در حال برگزاری است.»
وی افزود: «امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند، ما شاهد عرصه جنگ نرم بعد از جنگ سخت هستیم که از لحاظ وضعیت مقایسه ای بسیار سخت تر از جنگ سخت است.»
سیف در ادامه تصریح کرد:«اگر دانش آموزان با تفکر بسیجی آشنا شوند و در مسیر درست قرار بگیرند نسل هایی از شهدای دانش آموز همچون شهید فهمیده ها تربیت خواهد شد که رهبر کبیر انقلاب اسلامی از همین دانش آموز به عنوان رهبر خودشان یاد کردند.»
وی افزود: «این پویش به منظور دعوت دانش آموزان برای تامل بیشتر به تفکر بسیجی برنامه ریزی شده است. اگر جوانان ما با تفکر بسیجی رشد کنند جوانانی نوع دوست و پر تلاش و بالنده خواهند شد که به کشور جانی دوباره می بخشند. نسل پویا، سرزنده و پرتلاش، ایرانی آباد خواهد ساخت که می تواند بر جوانانش ببالد.»
وی افزود: «این پویش در رشته های مختلف از جمله عکاسی، نقاشی طراحی، عکس نوشته، فیلم کوتاه، موشن گرافی و... برگزار می شود و آغازی بر اندیشیدن بیشتر در این وادی است.»
در پایان مدیر کانون رضوان گفت: «هفته بسیج دانش‌آموزی و روز ١٣ آبان یادآور ایثار و فداکاری و حماسه‌آفرینی دانش‌آموزانی است که با دل و جان از کیان نظام اسلامی پاسداری کردندوما یاد وخاطره شان را گرامی می داریم راهشان پر رهرو باد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار