آجورلو: هیچ زمانی برای تغییر دیر نیست

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و مسوولان فدراسیون فوتبال گفت هیچ زمانی برای این تغییر دیر نیست و باور دارم اگر بخواهیم تغییری ایجاد کنیم، با اتحاد و همدلی می‌توانیم. پیشنهاد من در مورد تبلیغات محیطی به سود همه باشگاه‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آجورلو: هیچ زمانی برای تغییر دیر نیست

به گزارش ایرنا، نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صبح تا بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان نخستین مدیر باشگاهی که در این جلسه صحبت‌های خودش را مطرح کرد، گفت: ما باشگاه‌ها هستیم که می‌توانیم وضعیت را دگرگون کنیم. شرایط امروز شهرخودرو مناسب و در شان فوتبال ایران است؟ اینکه یک باشگاه نتواند سفر خودش را انجام بدهد و یک بازی لیگ برگزار نشود شایسته ماست؟ حرف ما این است که هر باشگاه بتواند از ظرفیت و توان خودش برای درآمدزایی استفاده کند. اگر قرار است تغییری ایجاد شود، هیچ زمانی برای این تغییر دیر نیست و از هرکجا جلوی یک زیان را بگیریم، کار درست و شایسته‌ای است.

آجورلو اضافه کرد: پیشنهاد کارگزار ما این است که به جز درآمدی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌توانند از محل تبلیغات محیطی برای خودشان داشته باشند، هر باشگاه هم از طریق همین کارگزار می‌تواند در هر بازی خانگی مقابل استقلال و پرسپولیس دو میلیارد تومان دریافت کند. همچنین در سایر ۱۳ بازی خانگی خودش، اگر خواست از تبلیغات محیطی مورد نظر خودش استفاده کند. در غیر این‌صورت آن تبلیغات هم به کارگزار واگذار شود و در مجموع با واگذاری تمام ۱۵ بازی خانگی خودش در طول یک فصل ۸ میلیارد تومان دریافت کند. سوال من این است که مثلا پیکان فصل گذشته در مجموع چقدر از تبلیغات محیطی دریافت کرده‌است؟ ۲/۵ میلیارد تومان؟ خوب در این شرایط که بیش از سه برابر درآمد این تیم افزایش پیدا می‌کند. پس این پیشنهاد به سود همه باشگاه‌ها است و درآمد همه تیم‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: همین تیم شهر خودرو اگر از تبلیغات محیطی بتواند چنین درآمدی داشته باشد باز هم برای سفر خودش دچار مشکل می‌شود؟ خود سازمان لیگ و فدراسیون که سال گذشته در مجموع ۱۲ میلیارد تومان از این بخش درآمد داشتند، می‌توانند چه میزان افزایش درآمدی را تجربه کنند؟ چرا نباید چنین پیشنهادی که به سود همه باشگاه‌های فوتبال ایران و حتی فدراسیون و سازمان لیگ است را بپذیریم؟ من باور دارم که اگر بخواهیم تغییری ایجاد کنیم، با اتحاد و همدلی می‌توانیم این کار را بکنیم. اگر همه ما کنار هم و متحد باشیم، تردید نداشته باشید که می‌توانیم موفق شویم و شرایط اقتصادی موجود در فوتبال کشور را دگرگون کنیم.

در ادامه این جلسه سایر مدیران عامل باشگاه‌های دیگر نیز نقطه نظرات خودشان را در خصوص موضوع تبلیغات محیطی بیان کردند و برخی از باشگاه‌ها با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل استقلال افزایش درآمد تبلیغات محیطی را یکی از راه‌های برون‌رفت از بحران مالی موجود در فوتبال کشور دانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار