برگزاری یادواره ی شهدای دانش آموز شهرستان کوهرنگ 

کوهرنگ (پانا)-همزمان با هفته ی بسیج دانش آموزی ، یادواره ی شهدای دانش آموز شهرستان کوهرنگ در آموزشگاه الزهرا(س) شهر چلگرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره ی شهدای دانش آموز شهرستان کوهرنگ 

مراسم بزرگ یادواره ی شهدای دانش آموز ، با حضور حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر نماینده ی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار عزیز موسایی فرماندار سپاه ناحیه ی کوهرنگ، سایر مسئولان شهرستانی و استانی، دانش آموزان شهرستان کوهرنگ و خانواده های معظم شهدا در اموزشگاه الزهرا (س) چلگرد شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

در این مراسم حسینی صدر با اشاره به رشادت های شهدای دانش آموز در دفاع مقدس گفت: جانفشنانی و رشادت های شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور ستودنی است چرا که آنها با وجود سن کمی که داشتند در موقعیت های حساس و سرنوشت ساز کشور نقش آفرینی کردند و حماسه آفریدند.

وی در ادامه افزود:حضور حماسی و شجانانه ی دانش‌آموزان در سالهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها سبب موفقیت در جبهه‌ها شد بلکه شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس بین دانش آموزان به وجود آورد.

او در پایان گفت:امروزه نیز دانش آموزان باید با الگو گرفتن از شهدای دانش آموز در راه پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند و با بصیرت و آگاهی نقش خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نمایان کنند.

شایان ذکر است که شعرخوانی ، دکلمه خوانی و پخش نماهنگ توسط دانش آموزان بسیجی از برنامه های اجرایی این یادواره بود.

همچنین در پایان این مراسم به رسم ادب و قدر شناسی از خانواده های محترم شهدای دانش آموز شهرستان کوهرنگ قدر دانی شد.

خبرنگار دانش آموز حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار