امام جمعه شهر باسمنج:

انقلاب با اصلی سیاسی و اسلامی در لایه‌های حکومت حاکم شد

تبریز(پانا) - امام جمعه شهر باسمنج بر اهمیت روز ۱۳ آبان تاکید کرده و بر حکومت انقلاب با اصل سیاسی و اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب با اصلی سیاسی و اسلامی در لایه‌های حکومت حاکم شد

حجت الاسلام والمسلمین قهرمان احمدی صبح امروز در زنگ استکبارستیزی با یاد آوری یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی گفت: تنها انقلاب توحیدی در دوران غیبت کبری؛ انقلاب اسلامی ایران است. این انقلاب پدیده‌ای نوین و بی بدلیل و نشات گرفته از تعالیم اسلامی در مبانی و اهداف است.

وی افزود: ثمره های امروزی این انقلاب حاصل تلاش‌های علمی و عملی امام خمینی است که چگونه زیستن را تعلیم و مبانی اهداف سلطه را تغییر دادند.

احمدی خاطرنشان کرد: جوهره انقلاب اسلامی شامل استکبارستیزی است که از سال ۱۳۴۲ برای نابودی بساط فرعونی گام برداشت. امام خمینی ( ره ) یکه و تنها ۵۰ درصد راه را طی کردند و بعد آن از ایرانیان برای نجات اسلام کمک خواستند و به دنبال آن اتفاق مهمی در تاریخ تمام جغرافیای جهان رخ داد.

وی افزود: انقلاب با اصلی سیاسی و اسلامی در لایه های حکومت حاکم شد.

امام جمعه باسمنج اشاره کرد: انقلاب؛ مدیریت نوین اسلام علوی و بلوی و سیاسی را با ابتکار خود به ایران به ارمغان آورد. استکبار ستیزی عصاره تعالیم الهی است، چراکه عبادت پروردگار و استکبار ستیزی جوهره دعوت الهی است.

وی افزود: در حکومت اسلامی عدالت آموزشی و پژوهشی و اقتصادی و ... باید پیاده شود و پیش نیاز آن عادل بون دخود فرد حاکم است.معلمین باید در کلاس به تمام دانش آموزان بنگرند که عدالت شرط زندگی است.

قهرمان احمدی ادامه داد: انسان نمی تواند خود را ذلیل کند، پس آزادی بسیار مهم است شرافت و قداست الهی نیز در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: خاصیت دین نهی سلطه است. مرگ بر آمریکا به معنی مرگ بر مردم آمریکا نیست، بلکه مرگ بر تمام مستکبران جهان است.

این مقام مسئول تشریح کرد: تنها ملتی که تا به امروز یاد امام و انقلاب را زنده نگه داشته و بعد از ۴۴ سال همچنان آرمان های این انقلاب را پاس می‌دارد مردم ایران هستند و به همین علت است که دشمن منتظر است تا ملت ایران بالندگی و توفندگی خود را از دست دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار