مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

ایران آزاد، مستقل و مقتدر، ثمره 13 آبان ها و استکبارستیزی هاست

ارومیه(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عنوان کرد ایران آزاد، مستقل و مقتدر، ثمره 13 آبان ها و استکبارستیزی هاست.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ایران آزاد، مستقل و مقتدر، ثمره 13 آبان ها و استکبارستیزی هاست

همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولان استانی، آیین استانی نواختن زنگ استکبارستیزی و روز دانش آموز صبح امروز در محل هنرستان شهید عسگری ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: روز دانش آموز در واقع گرامیداشت استکبارستیزی و مقابله با استکبار جهانی است.

وی خاطر نشان کرد: تقدیم ۵۶ شهید در روز ۱۳آبان ۵۷ و حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از نقاط برجسته و سرنوشت ساز تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دستاورد و راهنمای دانش آموزان ایران اسلامی است؛ افزود: تسلیم نشدن در مقابل مستکبرین از مهمترین اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا نطام تعلیم و تربیت دانش آموزان را با این فرهنگ متعالی آشنا می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: توفیقات امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و فناوری را مدیون‌ شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی هستیم.

«رسول مقابلی» فرماندار شهرستان ارومیه نیز گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون جمهوری اسلامی از ارزش‌های اسلامی همچون استکبارستیزی پاسداری کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال وابسته سازی ملت هاست، اما جمهوری اسلامی با شعار استقلال خواهی در مقابل مستکبرین ایستادگی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار