ایستگاه پایانی هفتمین جشنواره  فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه

تهران (پانا) - روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره جزئیات هفتمین جشنواره  فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه پایانی هفتمین جشنواره  فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، جشنواره‌ی هفتم فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه، که با همکاری ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) برگزار گردید در آستانه اختتامیه خود قرار دارد.

بنا بر این گزارش، در پایان مهلت ارسال آثار، تعداد ۴۱۱۴ اثر در دو بخش اصلی و جانبی از ۱۱۰۸ مدرسه دریافت نمود که این آثار ارسالی به تفکیک محورها در بخش اصلی شامل ۵۴۵ فیلم داستانی، ۳۰۴ فیلم مستند، ۴۳۷ انیمیشن، ۱۲۵ تیزر تبلیغاتی، ۷۸۵ فیلم علمی آموزشی، ۷۰ ویدیو بلاگ و ۵۶۸ نماهنگ و به تفکیک محورها در بخش جانبی نیز شامل ۳۴۱ فیلمنامه، ۱۳۹ تیزر، ۳۹۷ پوستر و ۴۰۳ عکس پشت صحنه بوده‌اند.

گفتنی است: قسمتی از این آثار، به موضوع ویژه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) اختصاص دارند که شامل دو موضوع «گسترش خودباوری در سمپاد» با تعداد ۳۸۰ اثر و «فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و پرورشی در مدارس استعدادهای درخشان» با تعداد ۶۷۹ اثر دریافتی بوده است.

لازم به ذکر است: مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره و اعلام برگزیدگان این محورها، در روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان ماه، از ساعت ۱۶ در سالن اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار خواهد شد.

یادآور می شود: فراخوان شرکت در این جشنواره در اسفند ماه ۱۳۹۹ منتشر و مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه، با هدف استعدادیابی و پرورش توانایی‌های دانش‌آموزان مستعد ایرانی در سال ۱۳۹۱ شروع به کار کرد و اکنون در آستانه‌ی اختتامیه‌‌ی هفتمین دوره‌ی برگزاری خود قرار دارد. به لطف و عنایت پروردگار مهربان و با حمایت های این سازمان و دیگر سازمان های همکار، در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار