با همکاری دارالقران معراج روستای چارک :

محفل انس با قرآن با حضور حافظ بین المللی برگزار شد

دشتی(پانا)_ با همکاری دارالقرآن معراج روستای چارک وابسته به آموزش و پرورش شهرستان دشتی محفل انسی با حضور محمد مهدی حق گویان حافظ بین المللی قرآن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن با حضور حافظ بین المللی برگزار شد

به گزارش پانا ، محفل انس با قرآن با حضور حافظ بین المللی این کتاب آسمانی در حسینیه سیدالشهدای روستای چارک برگزار شد.
در این آیین معنوی گروه مدیحه سرایی جوانان این روستا و قاریان مطرح و بین المللی روستا (سید محمد حسین حسینی و سید طاها حسینی) در جمع مردم روستا و دیگر قرآن دوستان به تلاوت قرآن پرداختند.
پایان بخش این برنامه معنوی اجرای بی نقص مهمان ویژه این مراسم محمد مهدی حق گویان حافظ قرآن کریم بود که تحسین حاضران را بهمراه داشت.

این حافظ قرآن کریم قادر بود با شنیدن تنها چند کلمه از قسمت‌های مختلف قرآن، شماره صفحه، نام سوره، شماره آیه، شماره جزء سوره را بیان نموده و آیه را بصورت کامل تلاوت کند.

حق گویان گفت : اگرآیه ای تلاوت شود ۲۰ آدرس درباره آن آیه می‌گویم؛ شماره آیه،شماره صفحه،شماره جزء،آیه اول صفحه، شأن نزول،و اینکه آن صفحه چند آیه دارد. شماره اولین و آخرین آیه آن صفحه چیست. رئوس صفحات به سمت ابتدای قرآن و انتهای قرآن ، روش ضربدری [ اگر صفحه ۳۰۱ و ۳۰۲ را در نظر بگیرید آیه اول صفحه ۳۰۱ و آیه آخرصفحه ۳۰۲ و آیه اول صفحه ۳۰۲ و آیه آخر صفحه ۳۰۱ را می‌گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار