معاون استاندار تهران:

۵۵ درصد معتادان متجاهر کشور از استان تهران خدمات دریافت می‌کنند

تهران (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی جهت ساماندهی معتادان متجاهر گفت حدود ۵۵ درصد معتادان متجاهر کل کشور از استان تهران خدمات دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۵۵ درصد معتادان متجاهر کشور از استان تهران خدمات دریافت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جواهری در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم مسائل اجتماعی، موضوع اعتیاد است که بعد از جلسه کارگروه های عملیاتی شکل خواهد گرفت تا موضوعات به درستی مدیریت شود. در اسناد بالادستی نیز موضوعات اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته همچنانکه در سال ۹۳ دستورالعمل راه اندازی فوریت های اجتماعی از وزارت کشور ابلاغ شده که در مدت محدودی عملیاتی شد و در مجموع اجرایی نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: ۲۱ هزار معتاد متجاهر داریم و حدود ۵۵ درصد معتادان متجاهر کل کشور از استان تهران خدمات دریافت می کنند؛ همچنین ۴۵۰۰ نفر از معتادان به سبب موانع قانونی نمی توان در مراکز پذیرش کرد که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مجلس باید این موارد را حل کنیم.

جوهری گفت: اکنون ۱۲ هزار نفر معتاد متجاهر در مراکز حضور دارند، ۲ هزار تخت خالی است و با توجه به تعداد معتادان کمبود ظرفیت ما بین ۶ یا ۷ هزار تخت است که باید برنامه‌ریزی شود و ظرفیت سازی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۴۰ تخت گرمخانه داریم که با برنامه‌ریزی کار را دنبال می‌کنیم؛ ضمن اینکه در زمینه موضوع کودکان کار و خیابانی نیز برنامه ریزی های عملیاتی دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار