از تکذیب استعفا تا برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس جمعیت هلال‌احمر

تهران (پانا) - جلسه شورای‌عالی جمعیت هلال‌احمر جهت انتخاب رئیس جدید این جمعیت در ساختمان صلح برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
از تکذیب استعفا تا برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس جمعیت هلال‌احمر

به گزارش ایرنا، پس از انجام انتخابات در شورای عالی هلال احمر و انجام رای گیری، دو نفر از این افراد که بیشترین رای را کسب کنند برای تصاحب ریاست جمعیت هلال احمر به رئیس جمهور معرفی خواهند شد و رئیس جمهور نیز در نهایت یک نفر را به عنوان ریاست جمعیت هلال احمر انتخاب خواهد کرد.

براساس تاریخ اعلام شده از ساعتی پیش جلسه شورای‌عالی برای انتخاب رئیس جدید هلال‌احمر آغاز شده، حال باید دید از بین کاندیدهایی که ثبت نام کرده‌اند چه کسی بر کرسی ریاست هلال احمر خواهد نشست.

روز چهارم آبان ماه سخنگوی جمعیت هلال‌احمر، استعفای دکتر کریم همتی از ریاست این جمعیت را تکذیب کرد و گفت: رییس جمعیت هلال‌احمر همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

محمد حسن قوسیان مقدم روز سه شنبه گذشته افزود: در جلسه روز گذشته(دوشنبه) شورای عالی جمعیت هلال‌احمر که با حضور همه اعضا برگزار شد، تعیین شد که ریاست جمعیت هلال احمر کشور تا روز انتخاب ریاست جدید هلال احمر یعنی ۱۰ آبان بر عهده دکتر کریم همتی باشد و به همه امور رسیدگی کامل شود.

وی افزود: در جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر هیچ گونه استعفانامه ای از سوی کریم همتی نوشته نشده و همگی اعضا جلسه برای استمرار کار وی تاکید داشتند.

قوسیان مقدم ادامه داد: در جلسه بعدی شورای عالی جمعیت هلال احمر که ۱۰ آبان ماه (امروز) برگزار شود، برای ریاست جدید جمعیت هلال احمر تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار