مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

مهمترین نتیجه پدافند غیرعامل افزایش میزان اعتماد عمومی در جامعه است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت اخلاق‌مداری، قانون‌مداری، رعایت حقوق شهروندی و اجرای عدالت در تمامی دستگاه‌های اجرایی از مهمترین مصادیق پدافند غیرعامل هستند که منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین نتیجه پدافند غیرعامل افزایش میزان اعتماد عمومی در جامعه است

حمیدرضا رخشانی در برنامه محوری گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل اظهار کرد: انقلاب اسلامی نگاه و باور جدیدی را در جهان ایجاد کرد و موجب بیداری و هوشیاری بسیاری از ملت‌ها در جهان و ایستادگی در برابر استکبارستیزی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با شعار محوری «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تحولات عظیمی را در منطقه و جهان ایجاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: شهید محمدحسین فهمیده فرزند تربیت شده در مکتب انقلاب اسلامی بود که با سن اندکش به اندازه قرنها درس آزادگی و فداکاری را به آزادمردان و مجاهدان حقیقت طلبی آموخت.

رخشانی با اشاره همزمانی هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیرعامل ادامه داد: اجرای پدافند غیرعامل، افزایش ضریب ایمنی در جامعه را به دنبال دارد که دوری از شعارزدگی و عمل گرایی در این خصوص اهمیت و ضرورت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: توسعه عدالت و فراگیری آن موجب افزایش اعتماد عمومی و دلگرمی در جامعه خواهد شد.

رخشانی ادامه داد: اخلاق‌مداری، قانون‌مداری، رعایت حقوق شهروندی و اجرای عدالت در تمامی دستگاه‌های اجرایی از مهمترین مصادیق پدافند غیرعامل هستند که منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه خواهد شد.

وی اجرای عدالت آموزشی را مهمترین وظیفه آموزش و پرورش دانست و گفت: به دنبال فراهم کردن شرایط تحصیل برای همه دانش آموزان در تمامی نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم پاسخگویی حداکثری در همه عرصه‌ها ضریب موفقیت را افزایش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار