دیدار جمعی از نخبگان و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی دختر با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

بوشهر(پانا) - به مناسبت هفته نوجوان جمعی از نخبگان و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی دختر شهرستان بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار کردند .

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جمعی از نخبگان و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی دختر با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست با گرامیداشت هفته نوجوان و با اشاره به اینکه قشر نوجوان و جوان از مهمترین سرمایه‌گذاری اجتماعی جامعه محسوب می‌شود اظهار کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، خانواده، محیط‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی متوجه قشر جوان و نوجوان است چون آینده‌سازان جامعه محسوب می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توجه ویژه مسئولان نسبت به جوانان و نوجوانان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: تحقق مطالبات جوانان و نوجوانان یکی از ضروریات است که مقام معظم رهبری بارها بر این مهم تأکید کرده‌اند.
امام جمعه بوشهر شاخص‌های نوجوان و جوان تزار انقلاب اسلامی را برشمرد و افزود: دین‌داری، اعتقاد ایمانی، رعایت تقوا، دوری از گناه، توجه به اخلاق دینی و رفتار اسلامی از جمله شاخص‌های جوان و نوجوان تراز انقلاب اسلامی است.
وی داشتن بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی را از دیگر ویژگی‌های جوان و نوجوان تراز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: شناخت دشمن و دوست و تحلیل توطئه‌های دشمنان و رفع آنها، وحدت، همدلی و وفاق در جامعه از دیگر شاخص‌ها است.
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ولایت‌مداری رکن اساسی اسلام است گفت: برای مصون ماندن از آسیب‌ها و ترفندهای دشمنان باید در کنار ولایت فقیه قرار داشته باشید.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مجاهدت علمی را از دیگر شاخص‌های جوان و نوجوان تراز انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مجاهدت علمی و تولید محصولات دانش‌بنیان باید در دستور کار دانش‌آموزان قرار بگیرد تا جامعه اسلامی به مرجعیت علمی دست یابد.
امام جمعه بوشهر اهداف دشمنان در تهاجم فرهنگی را تغییر هویت دینی و ملی دانست و تأکید کرد: تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق مختلف به‌ویژه آینده‌سازان جامعه که نوجوانان و جوانان هستند هدف قرار داده است.
وی اضافه کرد: دشمنان در تهاجم نرم، حوزه فرهنگی و اجتماعی نشانه گرفته که آرمان‌های الهی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، هویت دینی و ملی جامعه بر آن خدشه وارد کند که در این راستا نیاز به مجاهدت است.
آیت الله صفایی بوشهری، مجاهدت علمی، اقتصادی، کمک به نیازمندان را از ویژگی‌های جوان و نوجوان تراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: استان بوشهر نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی است که در این راستا حماسه‌های گوناگون آفریده شده است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر 8 تا 11 آبان را سالروز حماسه زنان بوشهری در منطقه لرده دشتستان در برابر انگلیسی‌های متجاوز دانست و تصریح کرد: شما نوجوانان بوشهری از نسل این حماسه‌سازان استعمارستیز و استکبارستیز هستید که اکنون مورد هدف دشمنان در تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اید.
امام جمعه در پایان بر طراحی نقشه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در قشر دانش‌آموز تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار