مهلت ثبت‌نام در چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز تمدید شد

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز تا 15 آبان ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام در چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری در این خصوص گفت: ثبت نام چهارمین دوره توانمند سازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز در قالب 11 تخصص و رشته ویژه فرهنگیان برادر و خواهر از مهرماه آغاز شده و بنا به درخواست های مکرر متقاضیان، ثبت نام در دوره تا 15 آبان ماه تمدید شده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: همه فرهنگیان علاقه مند به ویژه فرهنگیانی که داوری مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز را در ادارات آموزش و پرورش بر عهده دارند می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 14 هزار نفر در این دوره ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود این آمار تا 20 هزار نفر نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: علاقه مندان به ثبت نام در این دوره، می توانند حداکثر تا 15 آبان ماه به سامانه ایران پرورشی یا کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در شبکه شاد به آدرس @mosabeghatfarhangianmedu مراجعه کنند.

باقری، زمان شروع دوره را آذرماه اعلام کرد و گفت: قبل از شروع دوره، آزمون ورودی بر اساس محتوای کتاب ندای رحمت از شرکت کنندگان گرفته خواهد شد و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند، مجوز حضور در این دوره را خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار