آغاز کارگاه‌های برخط پاییز ۱۴۰۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

اهواز(پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از فعالیت۲۴ عنوان کارگاه تخصصی برخط دوره‌ پاییز، ویژه‌ کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از آبان ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کارگاه‌های برخط پاییز ۱۴۰۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

وحید کیانی با اعلام این خبر به پانا افزود: دوره‌های خوشنویسی، سفال‌گری، کاردستی، کاغذ و تا، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، حافظ خوانی، بازی و سرگرمی، ساخت عروسک نمایشی، شعر و قصه، شاهنامه‌خوانی، مولاناخوانی، داستان‌نویسی، نجوم، نمایش خلاق و... در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته به‌صورت مجازی برای کودکان و نوجوانان 4 تا 18 ساله، آغاز به کار کرد که این دوره‌ها ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است که از ۵ آبان ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir آغاز شده‌اند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خواهند شد.

گفتنی است: کارگاه‌های تخصصی برخط دوره‌ پاییز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... تا اواسط دی‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار