بازدید مسئول سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی و هیات همراه از سازمان دانش‌آموزی شیروان

بجنورد(پانا) - در بازدیدی که مسئولان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی از سازمان دانش‌آموزی شیروان داشتند، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان به جذب هر چه بهتر و بیشتر دانش‌آموزان جهت عضویت در تشکیلات سازمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئول سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی و هیات همراه از سازمان دانش‌آموزی شیروان

در ابتدای جلسه، دوستدار مقدم مسئول سازمان دانش آموزی شیروان ضمن خیر مقدم، به معرفی اعضای سازمان دانش آموزی استان پرداخت و فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان را به همکاران معرفی کرد و به تشریح کارهای انجام شده در سازمان دانش آموزی شیروان پرداخت.

در ادامه مجید مصباح، رییس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی، ضمن تبریک به فرامرز شجاعی و تقدیر از زحمات وی گفت: استان خراسان شمالی طی ۸ سال گذشته رتبه اول جذب دانش آموزی را در کشور داشته است.

وی در ادامه گفت: در این سازمان پایبند به شعار همدلی، همفکری، همکاری و هر دانش آموز باید یک نقش اجتماعی داشته باشد، هستیم که این کار باعث افزایش اعتماد به نفس در دانش‌آموزان می شود. همچنین نمایندگان مجلس دانش آموزی معرفی شدند که هر دوی آنها از دانش آموزان این شهرستان هستند.

مصباح در ادامه بیان کرد: امیدوارم تمام دانش آموزان بتوانند مدارج عالیه را سپری کنند و با حضور در برنامه های سازمان دانش آموزی، استعدادهای خود را کشف کنند و برای جامعه مفید باشند.

در ادامه حسین کنعانی، معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی هم فرایند جذب و سازماندهی پیشتازان و تحولات صورت گرفته در سازمان دانش آموزی را تشریح کرد و گفت: در سال گذشته شیروان رتبه دوم جذب را در سطح استان داشته است.

وی همچنین از زحمات دوستدار مقدم و مربیان سازمان دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم با تلاش شما امسال هم مانند سالهای گذشته جذب دانش آموزان در سطح بالا انجام پذیرد.

در پایان فرامرز شجاعی از حضور مسئولین در اداره شیروان تشکر کرد و گفت: امیدوارم امسال سطح جذب و فعالیت‌های شهرستان بهتر و مستمر انجام گیرد تا دانش‌آموزان بتوانند مثمرثمرتر از قبل به فعالیت‌های خود بپردازند. همچنین بهتر است تا تقدیر و امتیازدهی شایسته تری برای دبیران سازمان دانش آموزی و دانش آموزان عضو تشکیلات در نظر گرفته شود تا انگیزه ای برای بهتر انجام شدن برنامه ها در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار