اعلام زمان آغاز مرحله مدرسه‌ای چهلمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که برای تحول در همه فعالیت‌های این اداره کل به شدت به کارگروهی و مشورت اعتقاد داریم.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان آغاز مرحله مدرسه‌ای چهلمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری در اولین جلسه شورای اداری اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسؤلیت بار سنگین و خطیری است که تحمل آن با لطف خداوند و وجود همکارانی خوب و دلسوز امکان پذیر است و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی بیش از پیش فعالیت ها را راهبری کنیم.

وی افزود: به شدت در تمام فعالیت های اداره کل قرآن، عترت و نماز به کارگروهی و مشورت اعتقاد داریم و معتقدیم باید روش ها، محتوا و حتی فعالیت ها با توجه به مطالبات بیرونی و نیاز های روز جامعه تغییر و تحول ایجاد کنیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: باید همه فعالیت های ما در مدارس اثرگذار و اثر بخش باشد و باید تلاش کنیم کار جدید و روش جدید مبتنی بر پژوهش و تحقیق خلق کنیم البته مبنای پژوهش ما مدرسه است.

وی تصریح کرد: همانطور که می دانید هفته آخر آذرماه هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس است و همزمان مرحله مدرسه ای چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور آغاز می شود که تا آن زمان حدود 6 هفته فرصت داریم و باید یک کار ویژه برای افتتاحیه این دوره از مسابقات در نظر بگیریم و از همه ابزارهای تبلیغاتی و رسانه ای برای تبلیغ، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن، عترت و نماز در جامعه دانش آموزان کشور بهره ببریم.

باقری یادآور شد: یکی از نقاط قوت اداره کل قرآن، عترت و نماز مستندسازی کارها است و با قوت این کار را در آینده ادامه خواهیم داد.

وی در خاتمه گفت: باید همه کارهای ناتمام گذشته را هرچه زودتر به پایان برسانیم تا بتوانیم با فراغ بال برای ارتقاء و تحول در فعالیت ها چاره اندیشی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار