برگزاری اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی چناران

چناران(پانا) - اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان پسرانه دکتر حسابی2 دوره اول متوسطه شهرستان چناران در سال تحصیلی جدید در محل دبیرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی چناران

علیرضا طایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران در اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان ، ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته به بیان نکات مهم و مورد انتظار از والدین و دانش آموزان پرداخت.

وی در ادامه، ارتباط اولیا با مدرسه را بسیار موثر دانست و خواستار همکاری اولیا دانش آموزان در برنامه های مدرسه شد.

طایفی به شرکت دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری ، المپیادها و جشنواره ها تاکید کرد و از تلاشها و کوشش های سعید کاظمیان و سید محمد موسوی معاونین پرورشی و آموزشی دبیرستان در سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.

مدیر آموزشگاه پیرامون کتب درسی و سرویس آموزشگاه نیز توضیحات لازم رابرای اولیا حاضر در جلسه ارائه داد.

طایفی ضمن تبریک به مناسبت کسب رتبه برتر شهرستان توسط انجمن اولیا و مربیان سال گذشته، از اعضای انجمن سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.

دراین مراسم حجه السلام والمسلمین زیدآبادی، مشاور مذهبی دبیرستان، ارتباط اولیا با مدرسه را بسیار موثر دانست و خواستار همکاری اولیا دانش آموزان در برنامه های مدرسه شد.

وی با بیان مصادیقی از آسیب‌های اجتماعی پیش روی دانش‌آموزان بر لزوم توجه بیشتر اولیا و مراقبت از فرزندان خود تاکید کرد.

حجه السلام زید آبادی بیان کرد که در نهایت باید دانش آموزانی مطالبه‌گر و پاسخگو منتقد و شجاع و نوع دوست و قانونمند تربیت کنیم که این یکی از وظایف انجمن اولیا و مربیان است.

در ادامه نماینده دبیران نیز درخصوص نقش تاثیرگذار اولیا در شرایط فعلی و اهمیت شرکت دانش آموزان در کلاس ها و انجام ارزشیابی های مختلف و تکالیف مربوطه تاکید کرد.

وی به اعضای انجمن پیشنهاد کرد که از اولیا بخواهند برای ارتقاء دانش علمی و شخصیت اجتماعی فرزندان خود مشارکت داشته باشند.

خبرنگار: امیررضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار