در آیین معارفه رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شهر تهران

در حوزه پرورشی؛ کارها باید رنگ خدایی داشته باشد

تهران(پانا) - آیین معارفه رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهر تهران عصر امروز در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، اعضای شورای پرورشی و روسای ادارات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
در حوزه پرورشی؛ کارها باید رنگ خدایی داشته باشد

در این مراسم رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ضمن اشاره به ایام ولادت حضرت رسول(ص) گفت: امیدواریم خداوند در دنیا زیارت اهل بیت(ع) و در آخرت هم شفاعتشان را نصیب ما کند و سیره آن ها همچون چراغ و نقشه راه ما باشد همانطور که اعتقاد داریم دین اسلام کامل ترین و بهترین دین است؛ لذا اعمال و رفتار ما هم باید منطبق بر آموزه های دینی و سبک زندگی ائمه اطهار باشد.

وی با تاکید بر فعالیت و اهداف معاونت پرورشی خاطرنشان کرد: در معاونت پرورشی اعمال خدایی است و در سال های گذشته در حوزه پرورشی افراد نیکی وجود داشته اند که یاد و زحماتشان را گرامی می داریم. لذا می بایست ما نیز در حوزه پرورشی همواره خداوند را مدنظر داشته و در جایگاه اجتماعی که به ما سپرده شده است؛ اندیشه و برنامه هایمان و همچنین اعمال و تصمیماتمان در سایه عنایت خداوند و در مسیر معرفتی و رضایت خداوند باشد.

نقوی ایجاد تصمیمات و برنامه های جدید و اثرگذار را در حوزه پرورشی مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای شناساندن معارف به دانش آموزان می بایست کارها و برنامه های جدید داشته باشیم و در عمل نقشی نو در اندازیم و از شورای پرورشی انتظار می رود کارها رنگ خدایی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: من به انتخاب افراد حساس هستم و اداره امور تربیتی مهمترین اداره و درواقع اداره مادر حوزه پرورشی است که برنامه های سالانه پرورشی توسط این اداره تدوین می شود، همچنین نیروهای انسانی معاونت پرورشی و فعالیت هایی نظیر توانمندسازی، کتاب تفکر و سبک زندگی و ساماندهی اجرایی و محتوایی آن در این اداره انجام می شود و می بایست کسی برای این اداره انتخاب می شد که در تمام این زمینه ها پیشینه و تخصص کافی داشته باشد.

نقوی ضمن اشاره به سوابق هادی زمانی نژاد به عنوان معاون پرورشی و پژوهشی منطقه ۴ ایشان را از نظر دانش و تخصص و خلق وخوی اخلاق دینی شایسته عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حضور این برادر فهیم و ارزشمند به عنوان رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شهر تهران قدم های خوبی در این حوزه برداشته شود و ایشان با خوش فکری در ایجاد حرکت های جدید اثر بخش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار