محور اسالم به خلخال برفی شد

رشت (پانا) - اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در محور اسالم به خلخال خبر داد و به رانندگان عازم این محور توصیه کرد که تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
محور اسالم به خلخال برفی شد

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل استان، سامانه اطلاعات راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اعلام کرد هم اینک محور اسالم به خلخال در این استان با بارش برف خفیف همراه است و رانندگان باید با تجهیزات ایمنی در این مسیر و سایر مناطق کوهستانی و برفگیر تردد کنند.

بنا بر همین گزارش، با توجه به اعلام اداره راهداری، به دلیل تعمیرات پل کسما در محور فومن به پونل، تردد در این منطقه تا ساعت ۱۳ روز پنجشنبه هفته جاری، از کنارگذر پل انجام می شود.

همچنین طبق این گزارش، هم اینک تردد در محورهای اصلی استان گیلان به صورت عادی و روان است و هیچگونه ترافیک جاده ای مشاهده نمی شود، اما به دلیل بارش باران، جاده ها لغزنده است.

آسمان گیلان نیز هم اینک ابری و با بارش باران همراه است. دمای رشت امروز به حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید، شهرستان لنگرود با دمای حداکثر ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین و منطقه دیلمان با حداقل منهای یک درجه سانتیگراد، سردترین نقاط استان گیلان طی امروز (سه شنبه) خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار