در جلسه کارگروه استانی امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران عنوان شد:

ایجاد صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه

تهران(پانا) - در جلسه کارگروه استانی اموربانوان، مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، زهرا پناهی‌روا مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان با اشاره به جامعه 500هزار نفری زنان فرهنگی و 7میلیونی دانش آموزان دختر در آموزش و پرورش، عنوان کرد: انتظار ما از حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم؛ بالا بردن، هدفمند کردن و قانون‌مند کردن جایگاه مشاوران امور زنان در نهادهای مختلف به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است. به لحاظ انتظاری که زنان فرهنگی و دختران دانش آموز از ما دارند.

وی تصریح کرد: با وجود بیماری کرونا و محدودیت‌های آن، برنامه‌های خوبی در حوزه امور بانوان اتفاق افتاد و در حوزه دختران و زنان، آموزش‌ها را کنسل نکردیم و با برنامه زمانبندی به مرحله اجرا درآوردیم.

پناهی روا از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه امور بانوان طراحی یک چهارچوب سیاستگذاری و تدوین یک برنامه عملیاتی و اجرایی دقیق مرتبط با حوزه آموزش و پرورش است.

در ادامه این نشست که با حضور زهرا پناهی روا مشاور امور بانوان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سروش کریمی مشاور امور بانوان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران و کارشناسان و رابطان امور بانوان مناطق و نواحی آموزش و پرورش شهرستان های تهران در سالن جلسات آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد، اعضای حاضر به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار